pátek 14. října 2016

Nejtěžší je vydržet

Pivo je v lahvích, druhotná fermentace začíná, čili začíná tzv ležení, které dělá z piva obyčejného ležák. Nejtěžší je vydržet, říkají zkušení domovařiči a já jim musím dát zapravdu.
Jsem netrpělivý. Bude to opravdu pivo? Nepokazil jsem něco? A tak chodím ochutnávat. Kupodivu už nyní ta zakalená tekutina chutné docela pivně.

Krátce po stočení do lahví.

Zatím je to takový pivní burčák, ale pít se to rozhodně dá. Jsem zvědav, kolik lahví vydrží "povinný" měsíc ležení, kdy už by kvalita piva měla být na slušné úrovni.


Je to takový pivní burčák..


Plastové lahve se zatím dají docela snadno zmáčkout mezi prsty, tlak CO2 v lahvích je tedy dosud slabý. Kvasnice, vy mršky, koukejte pracovat! Už se nemůžu dočkat výsledku naší společné práce. Já už jsem si svoje odmakal, tak se tužte! 
Dej Bůh štěstí!

Žádné komentáře:

Okomentovat